onsdag 1 februari 2012

Tapetlampor på möbelmässan

Tapetlampor är eftertraktade just nu. Besöker Ni Möbelmässan 7-11 februari så kom gärna förbi monter A12:36 och titta på 14 st tapetlampor tillverkade av www.dinlampa.com!

http://www.stockholmfurniturefair.se/


Missa inte heller Sandbergs och Frank & Cordinatas exklusiva tapeter.

Se några av dom! Tapeterna är bland annat ifrån Sandberg, Sanderson, Morris och Mullberry















Vill du göra din egen tapetlampa? Besök webbutiken för information och instruktioner:

www.dinlampa.com
 sökord: tapetlampa, tapetlampor, lampa av tapet, tapetsera lampskärmen, tapetsera lampor, lampskärm av tapet, tapet på lampa, möbelmässan, tapeter, gör din egen lampa, gör din egen tapetlampa, Sandbergslampa, Sandbergstapet, Mulberrylampa, Frank & Cordinata lampor, lampskärm Mulberry, tillverka egen lampskärm av tapet, gör det själv, egengjord tapetlampa, egengjord lampskärm, tapetpyssel, tapetprojekt, tillverka av tapet, tapetsera, stockholmsmässa, furniture fair, northern light fair, lighting, wallpaper lampshade, design week, designa egen lampa, designlampa, Stora lampstommar, lampstommar linda, linda lampa garn, linda lampan, annorlunda lampor, göra egen lampa, lampskärm stor, stor konisk lampskärm, kon stomme, tine k lampa, rynkad lampskärm, lampskelett, lampskärmsställning, lampställning, lampskärmsskelett, lampaskelett, lampskärm skelett, lampskärmställning, lampskärmstråd, lampstome, lampskärmstillverkning, lampskärmstillverkare

2 kommentarer:

  1. Rebecka Gustafsson1 februari 2012 kl. 17:11

    Vilka fantastiska lampskärmar!! Jag ska på mässan och kommer definitivt besöka denna monter!


    /Reb

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den rutiga Mulberrytapeten! Jag har funderat på den tapeten till mitt vardagsrum...

    Nu tror jag att jag kommer göra slag i saken!

    Superfina skärmar!

    SvaraRadera