torsdag 8 mars 2012

Tutorialvideo Professional Kit

Nu har jag äntligen gjort en instruktionsvideo. Önskar att jag hade tid att redigera och klippa, då hade jag gjort en "riktig" film, men nu fanns det bara tid att göra en film av bildsekvenser... Hoppas det ser tydligt ut ändå! Frågor, kritik och all typ av respons tas tacksamt emot!

Tanken är att det ska finnas en videoinstruktion för varje kit så småningom.
Jag har tagit dessa bilder med mobilen. (känner att jag måste ursäkta mig) så Ni kan förvänta Er bättre, tydligare bilder framöver, så snart min ordinarie kamera är "back in track"

Youtube knasade så det fick bli en flickr-film istället.

Klicka för att se hur enkelt det faktiskt är. Dela gärna!




Några bilder ifrån videon:

























www.dinlampa.com




lampskärmstillverkning, tutorial lampa, tutorial lampskärm, beskrivning lampskärm, beskriva hur man gör en lampskärm, diy lampa, diy lampskärm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar