måndag 18 oktober 2010

7 dagar till premiär...


Jag väntar fortfarande in de speciella lampringarna som ska ingå i både färdiga kit och i blandat lampskärmsmaterial. Det blir spännande att se ifall jag kan hålla utsatt datum. Dvs 25 oktober.

Jag har beslutat mig för att även inkludera gamla, icke renoverade lampstommar i mitt sortiment. Jag kommer att köpa in alla tänkbara former och storlekar och fattningarna kommer att variera emellan E14- litet klot, E27- stort klot, kronljus, takfattning, klofattning och lyra. Lampstommarna kommer att variera i kvalité, finish och pris.

 Vill du ha splitternya lampstommar och lampringar väljer du det istället. Den omåttligt populära bollen kommer att finnas i olika färger, former och storlekar.

Många människor vill ha unika inredningsdetaljer och vad kan bli bättre än en egendesignad pryl i ditt hem? Möt din kreativitet, din skaparlust och din plånbok på samma ställe! Välkommen in för ett tjuvkik i butiken www.dinlampa.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar