torsdag 28 oktober 2010

Besked om leverans.....

Nyss fick jag det glada besked att ringarna skickas till mig idag! Jippi! Äntligen.
Utan ringarna är det inte mycket man kan göra i lampväg.

Premiären är framflyttad till 3 november och det blir nog precis på håret, eftersom jag ska pulverlacka ringarna innan dom hamnar i butiken. Men men, jag ska göra mitt bästa!

Ang.  återvunna lampstommar så har jag fått en tankeställare. Jag tänkte först att jag skulle erbjuda begagnade återvunna lampstommar till en billig penning, som alltså inte är renoverade. Alla söker inte efter perfektion tänkte jag. Men jag har kommit på andra tankar nu, då en avskavd stomme kan ge rostfläckar på tyget på sikt.

Hmmm......jag har köpt in väldigt många begagnade stommar som jag gärna vill erbjuda till budgetpris i butiken, men jag överväger nu att renovera samtliga, då jag vill erbjuda livslång kvalité......

En annan tanke är att man redovisar och informerar tydligt i butiken vad en kantstött finish kan innebära på sikt, så får kunden själv ansvara för att måla stommen eller låta bli....... Respons mottages gärna! :)

Kram så länge i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar